Pretty little liars



Har ni sett att Pretty little liars-serien av Sara Shepard blivit tv-serie?
Den har visserligen inte kommit till Sverige än, men jag är lite nyfiken. Den verkar ganska bra.
På svenska finns nu 3 delar, men på engelska är det nog upp emot 10 redan.
Jag har bara läst första boken än så länge, och den var väldigt mycket bättre än vad omslaget indikerar. 5 tjejer är bästa vänner, men en kväll försvinner en av tjejerna (Alison) spårlöst, och ett år efter försvinnandet börjar tjejerna plötsligt få mystiska meddelanden med hemligheter som bara Alison vetat om...



/Maria

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har sett hela serien, lite Beverly Hills med inslag av läskigheter och ett ständigt letande efter A såklart.

2011-01-26 @ 11:11:08
URL: http://itsaliterarything.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag har också sett hela första säsonegn nu, och gillade den faktiskt! Spännande. Måste nog läsa böckerna i väntan på säsong 2. :)

2011-02-03 @ 14:07:22
Postat av: Paulina

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2012-03-19 @ 00:33:03
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0