Kärlek

                                                    

Holly älskar musik och längtar till midsommarhelgen. Då är det en stor musikfestival och hennes favoritband The Faeries ska spela. Hon har sett dem massor av gånger, men man kan helt enkelt inte få nog av dem. Dessutom ska hon dit med bästa kompisen Wes, och tro det eller ej, den skitsnygga Jonah med läppringen och de fantastiskt gröna ögonen. Han verkar dessutom riktigt intresserad av henne. Allt kommer att bli perfekt.
Men sen kommer plötsligt Emily in i bilden. Den nya tjejen i stan som ser ut som en Barbie-docka, och som Wes faller handlöst för, och helt plötsligt hamnar Holly utanför. Tur att hon har Jonah. Eller?

Hata Romeo-författarinnan Rachel Wing är tillbaka med en bok fullpackad med kärlek.
Och jag tror att jag måste sluta säga att jag inte gillar kärleksböcker, för det gör jag uppenbarligen.
I alla fall när de är invecklade och krångliga och inte alltid går som man vill. :D
Den här är skitbra! Läs!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0