Smyglunds deckargåtor

                                         

Idag när jag städade hyllorna så hittade jag den här boken!
Jag visste inte ens att vi hade den, och den stod och gömde sig bland faktaböckerna.
Efter lite bläddrande så märkte jag att det här är en sån bok som jag skulle älskat när jag var ungefär 8 år.
Det är helt enkelt 13 korta mysterier att knäcka, och så en lång extra svår deckargåta.
De första har tidigare varit publicerade i Kamratposten, men den sista är specialskriven för den här boken.

Ansträng hjärnan lite nu under sommarlovet, för det här är riktigt roligt!
Boken hittar du numera på Deckarhyllan. Där passar den bäst tycker jag.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0