Dagbok för alla mina fans

                                                         

Gregs bravader, eller Dagbok för alla mina fans är verkligen helt knasig.
Om man gillar Bert så gillar man säkert Greg. Han skriver dagbok och ritar små teckningar om vart annat. Det är roligt, otroligt och knäppt. Det handlar helt enkelt om allt som rör sig i hans huvud, och det är ganska mycket ska jag säga. Det handlar om skolteaterföreställningar, bråkiga storebrorsor, misslyckade julklappar, töntiga kompisar och föräldrar som inte har en aning om hur det är att vara ung. Trots allt så har Greg bestämt sig för att bli berömd och snygg, men det visar sig vara ganska svårt att ha koll och vara cool.

Jeff Kinney har skrivit den här roliga boken om Gregs liv. Läs så förstår ni varför jag gillar den.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0