Imorgon när kriget kom

Imorgon när kriget kom är första boken i en serie på sju böcker av John Marsden, och de är helt fantastiska. Och då menar jag verkligen det.
Fatta vad lycklig jag blev när jag fick höra att serien blir film! Till att börja med släpps den bara i Australien där böckerna utspelar sig, men förhoppningsvis kommer den hit sen.
När jag ser trailern så känns den faktiskt väldigt mycket som bilderna jag har i huvudet.
Hoppas, hoppas, att den blir så där gripande, tårögd, tuff och underbar som böckerna. Har ni inte läst dem så sätt igång! Nu!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag är lycklig <3

2010-07-21 @ 00:28:51
URL: http://lastaord.blogg.se/
Postat av: Mira

Omg, så spännande! ( > o < )

Jag älskar de böckerna!

2010-07-28 @ 13:36:50
URL: http://yaplog.jp/19940501
Postat av: Birgitta Edvardsson

Underbara böcker och så häftigt att de blir film. Äntligen!

2010-08-10 @ 13:32:20
Postat av: lee

så underbart äntligen blir det en film, och har tom hört att 2 & 3an är under planering:-)

Den här måste ses på bio sen :-)

Väldigt kult status på den här bokserien alla jag känner i min ålder har läst den :-)

2010-09-25 @ 01:41:22
Postat av: Egon :)

SNÄLLA!!!!!!!!!!! när kommer den då ??! ge mig en länk eller nåt, åååhhh varför denna väntan?!

2010-10-17 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0